Tallers FP

Sessió psicoterapeuta

Día 18 de desembre 2 on GS d’ Educació Infantil  varem rebre la visita de na  María Antònia Gual una professional especialitzada en Fisioterapia  que també exerceix  com a  Psicoterapeuta. Ens va oferir una sessió teòrica- pràctica de Psicomotricitat adreçada als infants. Va incidir amb el treball corporal com a forma de connectar amb les emocions i l’ àrea cognitiva.

Fou molt interessant les seves aportacions envers a les pautes d’ actuació cap els trastorns motrius.

Durant el mes de novembre gràcies a l’oferta d’activitats del Programa Genèrica de la Direcció Insular d’Igualtat i Diversitat del Consell Insular de Mallorca, amb la col.laboració de l’Ajuntament de Santa Margalida hem realitzat quatre tallers: “Enamora’t” (dos) i “Imatge en valors” (dos) a l’IES Santa Margalida, amb l’objectiu d’empoderar la dòna i prevenir la violència de gènere per adolescents i treballar especialment la idealització de l’amor romàntic, a través dels estereotips i rols de gènere, així com la influència dels mitjans perjudicials sobretot per la joventud.

S’han beneficiat 29 alumnes de Segon curs de Grau Superior del Cicle d’Educació Infantil. Han dirigit els tallers na Rosa Mascaró i na Xisca March.

El passat 4 de novembre es va iniciar el primer taller per emprodedar la dona i prevenir la violència de gènere per a adolescents. Aquest taller anava adreçat a l’alumnat de segon curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil. Es van treballar els estereotips i rols de gènere. La ponent fou Rosa M. Mascaró, Educadora Social. La sessió fou tot un èxit i molt profitosa per les nostres alumnes. Ara esperam al proper taller Imatge en valor.

Xerrada sobre protecció de menors

El passat 16 de novembre i dins el context del mòdul Intervenció amb famílies i atenció a menors en risc social, del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil de l’IES  Santa Margalida, vàrem contar amb la participació de l’Educadora Social Sandrine Perine.  Ens va realitzar una sessió per a treballar el funcionament dels Centres de Protecció de Menors i analitzar el perfil dels seus usuaris, així com les problemàtiques més freqüents.

Va ser una sessió molt interessant pel nostre alumnat i agraïm la presència de na Sandrine Perine, per la seva col·laboració desinteressada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *