la curiositat t'ajudarà a desenvolupar la teva intel·ligència

l'apatia no és una opció sostenible. Tenir inquietuds relacionades amb l'aprenentatge augmenta les teves probabilitats d'èxit.

Descobreix

quan ho trobes et sents bé

descobrir et dona seguretat, et dona confiança i et millora.

Raona

l'esperit crític ens serveix per anar més enllà.

questionar-te les coses que aprens o fins i tot cercar un víncle amb unes altres et servirà per arribar més lluny.

Llistat de llibres i materials definitiu per el curs 18-19

AVÍS PER A L'ALUMNAT DE FONS DE LLIBRES

Els llibres de l'optativa d'Alemany no entren en el Fons de Llibres.

S'han de comprar juntament amb els diccionaris i els llibres de lectura.

Material ESO

Llibres ESO, BATXILLERAT, FPB

Llibres CICLES FORMATIUS

Nous canals de comunicació!

Hem creat uns nous canals de comunicació, esperem que us siguin útils!

Estan basats en els canals de Telegram, un nou servei que permet fer enviaments massius de missatges, links, arxius, etc.

El Telegram és una aplicació per mòbils similar al Whatsapp però amb més funcionalitats.

D’aquesta manera estareu ben informats només amb el mòbil.

Són canals privats, i us hi podreu subscriure fàcilment.

Per a més informació clicau a INSTRUCCIONS.

7 CIÈNCIES

L'IES Santa Margalida celebra la novena mostra de 7 Ciències

Els dies 26 i 27 de març, l'IES Santa Margalida ha celebrat una diada dedicada a la Ciència per novè any consecutiu. Els departaments implicats a aquesta mostra, Matemàtiques, Tecnologia, Biologia i Geologia, Física i Química, CFGM d'Atenció a persones en situació de dependència i CFGS d'Educació infantil, han estat els encarregats, a través d'experiments, tallers i jocs, d'engrescar l'alumnat. Alumnes responsables de diferents nivells, segon, tercer i quart d'ESO, Batxiller, CFGM i CFGS,  han  desenvolupat les diferents activitats en els tallers i laboratoris.

Dilluns 26 el centre obrí les portes de 17 a 19 h a tota la comunitat educativa per a què pogués  gaudir d'aquesta novena fira dedicada a la Ciència, rebent un gran nombre de visitants. A més, dimarts 27, visitaren l'IES els alumnes de 6è de Primària de les dues escoles del municipi, CEIP Eleonor Bosch (Santa Margalida) i CEIP Vora Mar (Can Picafort).

Llegeix més...

Subcategories