PBAU

Per a realitzar la matrícula a la PBAU, contesteu aquest formulari, entre dia 14 i 16 de juny.

IMPORTANT: empleneu correctament les dades sol·licitades.

Formulari matrícula

Entre dia 17 i 18 de juny, hauràs de passar per la secretaria del centre a recollir el resguard de matrícula (Horari de 9:00 a 14:00h). Aquest imprès és necessari per obtenir les credencials de UIBdigital.

Una vegada comprovades les dades l’ haureu de signar. (És responsabilitat de l’alumne la comprovació de les dades que figuren a la matrícula).

Si ja disposau de credencials de la convocatòria ordinària o del curs passat, les podeu utilitzar i no cal fer aquest procés.

En cas contrari, entre dia 28  i 30 de juny, rebreu un correu electrònic per obtenir les credencials d’UIBDigital, és necessària la utilització del codi que figura al resguard de matrícula.

IMPORTANT: no obtenir les credencials abans de rebre el correu de la UIB.

SOL·LICITUD DEL TÍTOL DE BATXILLERAT

• Per fer la sol·licitud del títol de Batxillerat heu de fer l’ingrés de la taxa i obtindreu el Model 046. Més avall teniu un petit manual per fer-ho.

• Heu de presentar el rebut de pagament, Model 046, a la Secretaria del centre fins dia 28 de juny.

MANUAL DE PAGAMENT DE TAXES.

Haureu de realitzar el pagament de la matrícula a través d’UIBdigital.

• Entre dia 30 de juny i 5 de juliol, fer el pagament de la matrícula de la PBAU. Accediu a l’apartat de Pagament de la matrícula:

UIBdigital>Formació>Proves d’accés>Convocatòries

Podeu fer el pagament amb targeta (recomanat) o imprimir el rebut de pagament amb codi de barres i anar al banc a fer l’ingrés.

• En aquest mateix apartat, d’UIBDigital, s’ha de comprovar que el rebut està pagat. Si s’ha fet el pagament per targeta, gairebé és immediat. Si es fa al banc, l’estat del pagament s’actualitzarà el dia següent.

Resultats provisionals14 de juliol de 2021UIBDigital
Sol·licitud de revisióDel 14 al 16 de juliol de 2021UIBDigital
Resultats de les revisions26 de juliol de 2021UIBDigital
Resultats definitius26 de juliol de 2021UIBDigital
Sol·licitud d’una segona revisió als errors materials27 i 28 de juliol de 2021Presencialment, per correu certificat o per correu electrònic
Resultats de la segona revisió als errors materials29 de juliol de 2021Presencialment, per correu certificat o per correu electrònic
Sol·licitud per veure els exàmens26 i 27 de juliol de 2021Presencialment, per correu certificat o per correu electrònic
Sol·licitud d’obtenció de paperetesA partir del 19 de juliol de 2021UIBDigital

Contingut de l’acordií

Per a realitzar la matrícula a la PBAU, contesteu aquest formulari, entre dia 12 i 14 d’abril.

IMPORTANT: empleneu correctament les dades sol·licitades.

Formulari matrícula

Entre dia 19 i 23 d’abril, el centre et farà arribar el resguard de matrícula. Aquest imprès és necessari per obtenir les credencials de UIBdigital.

Entre dia 30 d’abril i 9 de maig, rebreu un correu electrònic per obtenir les credencials d’UIBDigital, és necessària la utilització del codi que figura al resguard de matrícula.

IMPORTANT: no obtenir les credencials abans de rebre el correu de la UIB.

Si ja disposeu de credencials del curs passat, les pot utilitzar i no cal fer aquest procés.

SOL·LICITUD DEL TÍTOL DE BATXILLERAT

• Heu de presentar el rebut de pagament, Model 046, a la Secretaria del centre fins dia 28 de maig.

MANUAL DE PAGAMENT DE TAXES.

Haureu de realitzar el pagament de la matrícula a través d’UIBdigital.

• Entre dia 1 i 7 de juny, fer el pagament de la matrícula de la PBAU. Accediu a l’apartat de Pagament de la matrícula:

UIBdigital>Formació>Proves d’accés>Convocatòries

Resultats provisionals17 de juny de 2021UIBDigital
Sol·licitud de revisióDel 17 al 21 de juny de 2021UIBDigital
Resultats de les revisions29 de juny de 2021UIBDigital
Resultats definitius29 de juny de 2021UIBDigital
Sol·licitud d’una segona revisió als errors materials29 i 30 de juny de 2021Presencialment, per correu certificat o per correu electrònic
Resultats de la segona revisió als errors materials1 de juliol de 2021Presencialment, per correu certificat o per correu electrònic
Sol·licitud per veure els exàmens29 i 30 de juny de 2021Presencialment, per correu certificat o per correu electrònic
Sol·licitud d’obtenció de paperetesA partir del 22 de juny de 2021UIBDigital