COMPETICIÓ BALEAR SKILLS 2021

L’IES Santa Margalida tornarà a participar a la Competició Balear Skills.  La competició ja és aquí, serà el proper dimarts dia 4.  Es celebrarà la competició de l’Skill d’Atenció Sociosanitària, on participen alumnes dels Cicles Formatius de Tècnic en Cures Auxiliars d’Infermeria i Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència.

Les competicions d’Skills tenen com a finalitat promocionar, potenciar i fer difusió de la formació professional, així com impulsar els estudis de formació professional i difondre les bones pràctiques dels alumnes als centres educatius i a la societat en general. En el marc d’aquestes competicions s’afavoreix la relació entre els centres educatius i les empreses i també es produeix un interessant punt de trobada entre l’alumnat, el professorat i les empreses relacionades amb el seu sector.

L’IES Santa Margalida, hem hagut de fer un canvi de candidata, que serà Victòria Serra Socias, que actualment està cursant el 2n curs del CFGM Tècnic en Atenció a les Persones en Situació de Dependència, i està realitzant la seva FCT.

Aquests darrers dies hem aprofitat per preparar la competició.  La veritat que hi posa moltes ganes i voluntat.  Ànims Victòria.