Alumnes guanyadors d’olimpíades de batxillerat i de la Festa de les Matemàtiques

El nostre centre està d’enhorabona.

Tenim dos alumnes de 2n de batxillerat que varen quedar classificats a les olimpíades de batxillerat, na Carme Font Caldentey va quedar classificada en tercera posició a la de Biologia i en Joan Font Perelló va quedar primer classificat en la de Matemàtiques i Química i finalista d’Anglès a nivell de les Illes Balears.

A 2n d’ESO tenim una alumna, na Bàrbara Font Perelló, que va quedar entre els tres millors classificats a nivell de les Illes Balears a la Festa de les Matemàtiques.

Enhorabona als alumnes, famílies i professorat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *