AMIPA

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES

IES SANTA MARGALIDA

amipaiessantamargalida@gmail.com

Associació amb funcions: informatives, col·laboratives i de representació.

Què és l’AMIPA?

És una entitat sense ànim de lucre que contribueix a la millora de l’ensenyament de les nostres filles i dels nostres fills. És l’interlocutor entre les famílies, l’equip directiu i les entitats públiques.

Què fa l’AMIPA?

• Participa en el consell escolar, en la Comisió de Salut i en la de Coeducació.
  • Administra i gestiona els recursos aportats pels socis, Conselleria i Ajuntament.
  • Col·labora en diverses activitats del Centre: xocolatada de Nadal, sopar de final de curs, premis del certamen literari i del concurs fotogràfic, etc.
  • Des de l’inici de la pandèmia, algunes activitats no s’han pogut realitzar i es recuperaran quan la situació sanitària ho permeti. Durant aquesta etapa, l’AMIPA ha contribuït econòmicament en l’adquisició de 35 ordinadors portàtils per al centre.

AVANTATGES DE SER DE L’AMIPA:

• Descompte d’un 10% en la compra de llibres a la papereria Bergas de Sa Pobla.
  • Anuari gratuït.
  • Descomptes en activitats extraescolars.
  • Subvenció en l’activitat de ciclisme de primer de Batxillerat.
  • Pagament del transport de dues sortides per curs escolar.

Com fer-se de l’AMIPA?

• Curs 2023/2024:
  • 25€ per família amb una alumne/a al Centre.
  • 30€ per família amb més d’un alumne/a al Centre.

Opció 1:

Mitjançant transferència bancària al nº de compte:

(Indicar el nom de l’alumne i el curs al qual s’ha de matricular)

ES59 2100 010714020017 5289

Opció 2: A través de la plataforma de pagament que trobareu a la pàgina web del centre.

NO OBLIDEU POSAR EL NOM I LLINATGES DE L’ALUMNE /A AL PAGAMENT.

• Als caixers automàtics de la Caixa amb targeta de qualsevol entitat bancària mitjançant el codi de barres que trobareu a la circular
  • Excepcionalment i amb cita prèvia, en efectiu a la secretaria del centre.