Festa de les Matemàtiques

Dissabte 6 de maig es va celebrar a Porreres la XI edició de la Festa de les Matemàtiques, una jornada festiva per alumnat de 1r i 2n d’ESO organitzada per la Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX.

L’objectiu de l’activitat és aprofundir en la resolució de problemes de manera contextualitzada i lúdica.

Els alumnes varen realitzar una prova individual, una gimcana en grups pel poble de Porreres i varen gaudir d’un espectacle de matemàgia a càrrec de Pere Estelrich.

Del nostre centre hi varen participar dos grups de 1r i 2 grups de 2n d’ESO. A la jornada hi participaren uns 200 alumnes, d’entre els quals els tres primers classificats representaran a les Illes Balears a l’Olimpíada Nacional que es durà a terme a final de juny a Canàries. Tot i que cap dels nostres participants va quedar classificat varen gaudir d’una diada divertida on varen poder comprovar que les Matemàtiques estan presents en qualsevol entorn.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *