Visita d’AMADIBA

Divendres 16 d’abril varem realitzar una sessió informativa amb na Marian Vives en representació d’AMADIBA. Aquesta sessió anava adreçada a l’alumnat de 1er del Cicle d’ Educació Infantil. Na Marian ens va explicar tots els serveis i programes de l’entitat. Amabiba incideix específicament en persones amb diversitat funcional i especialment amb els problemes greus de conducta. Entre altres recursos varem conèixer el treball que es fa a Ca Na Marona que està ubícat a La Vila, i a on els nostres alumnes d’Atenció a Persones en Situació de Dependència realitzen part de la seva formació en centres de treball.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *