PBAU

Per a realitzar la matrícula a la PBAU, contesteu aquest formulari, entre dia 18 i 20 de març.

IMPORTANT: empleneu correctament les dades sol·licitades.

Formulari matrícula

Entre dia 21 i 27 de març, el centre et farà arribar el resguard de matrícula. Aquest imprès és necessari per obtenir les credencials de UIBdigital.

Una vegada comprovades les dades l’haureu de signar. (És responsabilitat de l’alumne la comprovació de les dades que figuren a la matrícula).

Si teniu algun dubte, podeu consultar aquesta presentació.

Entre dia 17 d’abril i 6 de maig, rebreu un correu electrònic per obtenir les credencials d’UIBDigital, és necessària la utilització del codi que figura al resguard de matrícula.

IMPORTANT: no obtenir les credencials abans de rebre el correu de la UIB.

Si ja disposeu de credencials del curs passat, les pot utilitzar i no cal fer aquest procés.

SOL·LICITUD DEL TÍTOL DE BATXILLERAT

• Per fer la sol·licitud del títol de Batxillerat heu de fer l’ingrés de la taxa i obtindreu el Model 046. Més avall teniu un petit manual per fer-ho.

• Heu de presentar el rebut de pagament, Model 046, a la Secretaria del centre fins dia 3 de juny.

MANUAL DE PAGAMENT DE TAXES.

Haureu de realitzar el pagament de la matrícula a través d’UIBdigital.

• Entre dia 4 i 10 de juny, fer el pagament de la matrícula de la PBAU. Accediu a l’apartat de Pagament de la matrícula:

UIBdigital>Formació>Proves d’accés>Convocatòries

Podeu fer el pagament amb targeta (recomanat) o imprimir el rebut de pagament amb codi de barres i anar al banc a fer l’ingrés.

• En aquest mateix apartat, d’UIBDigital, s’ha de comprovar que el rebut està pagat. Si s’ha fet el pagament per targeta, gairebé és immediat. Si es fa al banc, l’estat del pagament s’actualitzarà el dia següent.

Aquí teniu l’horari de les proves.

Resultats provisionals19 junyUIBDigital
Sol·licitud de revisió19 al 21 junyUIBDigital
Resultats definitius1 juliolUIBDigital
Sol·licitud per veure els exàmens
1 i 2 juliolPer correu electrònic
Sol·licitud d’una segona revisió als erros materials1 i 2 juliolPer correu electrònic
Resultats de la segona revisió als errors materials4 juliolPer correu electrònic

Per a realitzar la matrícula a la PBAU, contesteu aquest formulari, entre dia 15 i 16 de juny.

IMPORTANT: empleneu correctament les dades sol·licitades.

Formulari matrícula

Entre dia 19 i 21 de juny, hauràs de passar per la secretaria del centre a recollir el resguard de matrícula (Horari de 9:00 a 14:00h). Aquest imprès és necessari per obtenir les credencials de UIBdigital.

Una vegada comprovades les dades l’ haureu de signar. (És responsabilitat de l’alumne la comprovació de les dades que figuren a la matrícula).

Si ja disposau de credencials de la convocatòria ordinària o del curs passat, les podeu utilitzar i no cal fer aquest procés.

En cas contrari, entre dia 27 i 29 de juny, rebreu un correu electrònic per obtenir les credencials d’UIBDigital, és necessària la utilització del codi que figura al resguard de matrícula.

IMPORTANT: no obtenir les credencials abans de rebre el correu de la UIB.

SOL·LICITUD DEL TÍTOL DE BATXILLERAT

• Heu de presentar el rebut de pagament, Model 046, a la Secretaria del centre fins dia 28 de juny.

MANUAL DE PAGAMENT DE TAXES.

Haureu de realitzar el pagament de la matrícula a través d’UIBdigital.

• Entre dia 29 de juny i 3 de juliol, fer el pagament de la matrícula de la PBAU. Accediu a l’apartat de Pagament de la matrícula:

UIBdigital>Formació>Proves d’accés>Convocatòries

Resultats provisionals11 de juliol – 15:00hUIBDigital
Sol·licitud de revisió12 al 14 de juliolUIBDigital
Resultats definitius24 de juliol – 15:00hUIBDigital
Sol·licitud d’una segona revisió als errors materials25 i 26 de juliolPresencialment, per correu certificat o per correu electrònic
Resultats de la segona revisió als errors materials28 de juliolPresencialment, per correu certificat o per correu electrònic
Sol·licitud per veure els exàmens25 i 26 de juliolPresencialment, per correu certificat o per correu electrònic
Sol·licitud d’obtenció de paperetesA partir del 17 de juliolUIBDigital