Visita SILOÉ 29 de Gener (Curs 19-20)

L'alumnat de 1r de grau mitjà de Tècnic per a Persones en Situació de Dependència va visitar el passat 29 de gener el centre concertat SILOÈ, una casa d'acolliment a Mallorca per donar resposta a un dels col·lectius més vulnerables. En aquesta, es proporciona una Llar amb suport professional i voluntari a persones amb VIH/sida i amb diversitat funcional, que a més es troben en una situació de greu risc d'exclusió social per falta o insuficiència de recursos socioeconòmics, falta d'habitatge, falta de suport social i/o familiar, amb problemes judicials…etc.