Tallers Fundació de Solidaritat Amaranta (CFGM i CFGS) (Curs 19-20)

Emmarcats en els actes del passat 25 de novembre, i a través de Patricia Barranco, tècnica de la Fundació de Solidaritat Amaranta, es realitzaren una sèrie de tallers pels alumnes dels dos cicles formatius (Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència i Educació Infantil).

L'alumnat va poder realitzar una sèrie de dinàmiques per conscienciar de la situació actual en la qual es troba la dona. A més, des del departament de FP volem també agrair la col·laboració de la comissió de coeducació que en tot moment varen estar al nostre costat donant suport.