VISITA A TORÍ (ITÀLIA) PER PREPARAR LES PRÀCTIQUES DELS ALUMNES DEL CFGM I CFGS

El professor Joan Pedro Gea Ramon ha visitat la ciutat de Torí a Itàlia, per tal de preparar les pràctiques de les alumnes del CFGM Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència.

El professor ha realitzat la visita, durant els dies 18, 19 i 20 de març. Aquesta visita ha servit per preparar les pràctiques, que realitzaren a una Residència de persones majors. Durant la visita el professor també ha contactat amb l’institut italià que ha acollit a les nostres alumnes durant els darrers anys. Així com compartir informació relacionada amb transport, allotjament, recursos sanitaris...

La visita ha estat molt profitosa i ben rebuda per part de l’institut i les empreses que acullen als nostres alumnes.