SORTIDA A APROSCOM

Els grups de 1er i 2n de CFGM d'Atenció a Persones en Situació de dependència, de l'IES Santa Margalida varen visitar el Centre de Dia d'Aproscom a Manacor.

Un cop arribat al Centre ens varen explicar la seva missió, visió i valors de l'entitat que enguany celebra els seus 50 anys.
També fou molt profitosa la proposta de tres itineraris: sala de fisioteràpia, centre de dia i activitat de pèrdua de la vista que varen preparar els professionals per l' alumnat.
Sense dubte, Aproscom és un referent per tota la zona de Llevant pel seu treball compromès i amb recursos de qualitat amb persones amb discapacitat intel·lectual mitjançant diferents Programes (centres de dia, pisos tutelats, inserció laboral...).

Algunes alumnes es varen inscriure com a voluntàries, fet que els servirà com a un excel·lent complement per al seu aprenentatge.