Premis a l’esforç personal i a l'excel·lència acadèmica

El passat dimarts 11 de novembre es va celebrar l'acte de reconeixement a l'esforç i als resultats excel·lents d'Educació Secundària Obligatòria organitzat per la Conselleria d'Educació, Recerca i Universitat.

Aquests premis tenen com a objectius principals potenciar la millora dels resultats acadèmics i reconèixer l’esforç com a estímul que propicia la motivació pels estudis i la formació personal, a més de valorar el rendiment acadèmic excel·lent.

Premis al rendiment acadèmic excel·lent a l’alumnat d’ESO: obtenen aquest premi els alumnes que han finalitzat el quart curs d’educació secundària obligatòria en la convocatòria ordinària de juny del curs 2018-2019 i hagin obtingut una nota mitjana a tota l’etapa igual superior a 9.

Premis a l’esforç personal a l’alumnat d’ESO: Aquests premis distingeixen als alumnes que han estat proposats per obtenir el títol de graduat en educació secundària obligatòria en la convocatòria ordinària de juny del curs 2018-2019 i siguin mereixedors d’un especial reconeixement per l’esforç personal i la dedicació mostrada per superar les dificultats.

Ens complau dir que sis dels nostres alumnes reberen aquesta distinció gràcies a la seva dedicació, responsabilitat, compromís, curiositat, companyonia i esperit de superació, posant en relleu les seves ganes d’aprendre més, créixer i ser cada dia millors persones: Arantxa Fernández Broens, Carme Font Caldentey, Joan Font Perelló, Jaume Morro Mir, Maria Antònia Perelló Nogales i Wenceslaa Riutort Morlà.

Enhorabona!