VISITA DELS ALUMNES DE CFGM DE L'IES SANTA MARGALIDA AL CENTRE DE DIA DE LA VILA

El passat dimecres 20 de novembre, el Grup de 2n del CFGM enTècnic en Atenció a persones en Situació de dependència, acompanyats del professor del mòdul de Destreses  Socials, visitaren el CENTRE DE DIA de Santa Margalida. La finalitat era conèixer i observar el treball i l'atenció que reben les persones majors.

La Directora del Centre de Dia de l'Ajuntament de Santa Margalida, Maria Ferriol, ens va dirigir una activitat i ens va explicar la metodologia de treball.  En concret, hi havia programada una activitat de dibuix. Les alumnes han rebut un feed- back i una valoració de la Directora referent a la seva interacció i implicació amb els participants.
Finalment, hem observat la feina d'en Marc, el Fisioterapeuta del Centre.
Ha estat una experiència molt profitosa. Aviat tornarem per a continuar treballant amb propostes d'activitats dirigides i liderades pel propi alumnat.