VISITA DELS ALUMNES DE CFGM DE L'IES SANTA MARGALIDA AL CENTRE DE DIA DE LA VILA (CURS 19-20)

El passat dimecres 20 de novembre, el Grup de 2n del CFGM enTècnic en Atenció a persones en Situació de dependència, acompanyats del professor del mòdul de Destreses  Socials, visitaren el CENTRE DE DIA de Santa Margalida. La finalitat era conèixer i observar el treball i l'atenció que reben les persones majors.

La Directora del Centre de Dia de l'Ajuntament de Santa Margalida, Maria Ferriol, ens va dirigir una activitat i ens va explicar la metodologia de treball.  En concret, hi havia programada una activitat de dibuix. Les alumnes han rebut un feed- back i una valoració de la Directora referent a la seva interacció i implicació amb els participants.
Finalment, hem observat la feina d'en Marc, el Fisioterapeuta del Centre.
Ha estat una experiència molt profitosa. Aviat tornarem per a continuar treballant amb propostes d'activitats dirigides i liderades pel propi alumnat.