Concurs de còmic: «Trenca els murs, tots som immigrants»

El passat dissabte 2 de novembre va tenir lloc el lliurament de premis del concurs de còmic "Trenca els murs, tots som immigrants".

El curs passat es va dur a terme, al centre, un taller de còmic organitzat per "Clúster de còmics i Nous Mèdia de Mallorca" adreçat a l'alumnat de 1r d'ESO. Posteriorment se'ns va oferir la participació al concurs esmentat. Tres dels treballs presentats varen resultar premiats.

El lliurament de premis va tenir lloc al Baluard, en el marc del Festival Internacional de Mallorca Còmic Nostrum 2019.

Una vegada finalitzat l'acte, l'alumnat va ser convidat a dibuixar amb diferents il·lustrados mentre es gaudia de la música d'un concert en directe. La realització dels dibuixos s'anava projectant al públic assistent.