VISITA A LA FUNDACIÓ SILOÉ DE SANTA EUGÈNIA (Curs 18-19)

L'Associació Siloé va nàixer el  1994, amb la missió i finalitat d'ajudar a les persones que conviuen amb el VIH/sida.

Siloé pretén oferir una llar digne i una família a totes aquelles persones amb VIH/sida, que per la seva situació necessiten d'una atenció que millori la seva qualitat i expectatives de vida.

Aquesta associació també dona una resposta a aquelles persones que tenen poques possibilitats de sortida del centre penitenciari per la falta de centres assistencials i/o per no comptar amb una xarxa familiar que els pugui acollir.

Durant la visita, les alumnes varen conèixer els usuaris que viuen a l'habitatge de Siloé a Santa Eugènia, així com la pròpia casa.

Vàrem aprofitar la visita per realitzar l'entrega de roba de segona mà que els usuaris i personals del centre, acceptaren amb molta il·lusió i agraïment. Aquesta roba era la que s'havia anat acumulant a objectes perduts a l'IES Santa Margalida, durant els darrers anys.  Els alumnes de FPB de Comerç foren els encarregats de preparar i classificar la roba per fer la donació a la Fundació Siloé.

Des de la Fundació Siloé ens agraïren el regal i s'oferiren a visitar el nostre IES, per tal de realitzar xerrades sobre prevenció de VIH, i donar a conèixer la seva associació, que està oberta a tot tipus de voluntariat i ajudes. Trobareu més informació a http://siloemallorca.org/wp/

El nostre alumnat va disfrutar de la sortida i ben segur que l'any que ve la repetirem i continuarem col·laborant amb Siloé.