UN DEMATI D'APRENENTATGE MUTU BASAT EN EL JOC

Gràcies a la col·laboració de la Directora de l'escoleta de Santa Margalida, Montse Mulet, les alumnes de primer de grau superior d'Educació infantil varen poder posar en pràctica el que havien après a l'aula, emprant els distints materials que havien elaborat a classe d'Expressió i comunicació. Entre aquest material hi havia el bagul del buf, un bagul ple de joguines fetes a mà que ajuden als infants a enfortir els músculs encarregats de l'expressió oral. També dugueren a terme jocs i danses en les que es fomenta l'expressió gestual i corporal, així com l'expressió musical. D'aquesta manera, tant les alumnes de grau superior com l'alumnat de l'escoleta varen gaudir d'un dematí d'aprenentatge.
Un dematí d'aprenentatge mutu basat en el joc.