Ciència per a Tothom i Miniolímpiades (CURS 18-19)

Dijous 9 de maig l'alumnat de 4t ESO que cursa les matèries Física i Química, Biologia i Geologia, Cultura Científica i Ciències aplicades a l'activitat professional ha assistit a la UIB per participar en la mostra de ciència: Ciència per a tothom 2019.

Aquesta activitat neix de la inquietud del professorat de la UIB per fomentar les vocacions científiques i tecnològiques entre el jovent.

Els més de 60 tallers que es munten consisteixen en experiments de ciència i tecnologia. Els estudiants universitaris mostren els experiments i expliquen cada un dels fets observats, relacionant-los amb les lleis, teories, científics...que els nostres alumnes coneixen.

Alguns dels tallers visitats pel nostre alumnat són: "Cuina molecular", "Els químics reciclam...oli, plàstic, alumini", "Magnetisme quotidià", "Quant afecta la teva dieta el planeta?", "La màgia de l’òptica", "Escape room: NaCl si pots", "Tu també pots programar un robot", "La balança màgica", i molts més!!!

A més, alguns dels nostres alumnes de 4t ESO han participat en les miniolimpíades de Biologia i Geologia i de Física i Química que s'organitzaven aquest mateix dia als distints departaments de la Universitat.