l'alumnat de l'ies santa margalida, guanyadors a les proves cangur 2019

Les proves Cangur són unes proves matemàtiques de resposta múltiple que es fan a tot el món el mateix dia. L'Associació Cangur sense Fronteres, formada per representants dels diferents països participants, elabora anualment la prova per als distints nivells en què s'ofereix.

A les Balears hi participen alumnes de 5è i 6è de Primària, ESO. Batxillerat i Formació Professional.

El nostre centre, juntament amb els nostres alumnes, està d'enhorabona!!! I és que els guanyadors d'aquest any són:

• A les Proves Cangur individuals de 4t d'ESO, en Joan Font Perelló, ha obtingut el primer lloc!!!
  • A la gimcana, a la seu d'Inca, l'IES Santa Margalida i el CC Pureza de María (Inca) han quedat els primers classificats ex aequo.

La cerimònia de lliuraments de premis es farà a Son Lledó, el dilluns 20 de maig a les 18 hores.

Autora: Catalina Xinli Bori Prieto

Col·legi Sagrats Cors, de Sóller