PASSES SOLIDÀRIES PEL LLEVANT DE MALLORCA

Dijous dia 20 de desembre, la comunitat educativa de l'IES Santa Margalida estava citada a participar en la primera cursa solidària PASSES SOLIDÀRIES PEL LLEVANT DE MALLORCA organitzades per tancar el trimestre. L’objectiu d’aquesta activitat de centre va ser fomentar la companyonia, els hàbits de vida saludables i la solidaritat. Al voltant de 450 alumnes hi participaren, acompanyats pel professorat i personal no docent. La primera sortida de la cursa, a les 11.30 h, la protagonitzà l’alumnat de 1r i 2n d'ESO; tot seguit, a les 12 h, es donà la sortida a l’alumnat de 3r, 4t ESO, FPB, batxillerat i cicles formatius.

La cursa, amb un traçat de 2 km, consistia en un recorregut pels carrers més cèntrics del poble. S’iniciava i finalitzava davant l'institut on el públic esperava emocionat l’arribada de tots i cada un dels participants.

Del primer al darrer van ser rebuts amb un fort aplaudiment. En acabar, tots es reuniren a l'entrada de l'IES Santa Margalida per concloure l’acte.

Les aportacions dels participants han permès recaptar 631,15 € destinats als damnificats del Llevant.

L’organització agraeix a tot l'alumnat, a la comunitat educativa, a l'Ajuntament de Santa Margalida, a la Policia Local, a Protecció Civil i a l'AMIPA, la seva participació, solidaritat i col·laboració per a l'èxit d'aquesta jornada lúdica i esportiva.