BALEARSKILLS 2018

L’alumna Maria Magdalena Ensenyat Bauzà, que actualment cursa el 2n curs de CFGM Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència (TAPSD), ha participat els passats dies 27 i 28 de novembre de 2018 a la competició BalearSkills 2018, en el grup d’Atenció Sanitària i Cures Auxiliars d’infermeria..

BalearSkills és la competició d’alumnes de Formació Professional que es duu a terme a les Illes Balears, a partir de proves pràctiques. Aquest és el primer any que s’ha celebrat a la nostra especialitat. Concretament les proves es dugueren a terme a l’IES Francesc de Borja Moll de Palma.

La nostra alumna es classificà en primer lloc dins la seva especialitat, en el còmput global quedà classificada en una meritòria quarta posició. Cal dir que la resta de competidors tenien més experiència atès que jan han realitzat gairebé tota la seva Formació en Centres de Treball.

Enhorabona Maria Magdalena i gràcies per la teva participació, esforç i interès.