les proves cangur (Curs 17-18)

El passat mes de març, el nostre centre va participar a les proves Cangur 2018 en els nivells de 3r i 4t d'ESO, i 1r i 2n de batxillerat a la seu d'Inca. La prova consisteix en una prova individual de 30 preguntes tipus test, en les quals els alumnes han de demostrar la seva capacitat de raonament matemàtic.

Un cop acabada aquesta prova, es realitza una gimcana matemàtica a nivell de centres, que enguany va guanyar l'IES Santa Margalida a la seu d'Inca.
A les Illes Balears, participaren de forma simultània 13.000 alumnes. En el rànquing autonòmic del nivell de 3r d'ESO, en Joan Font Perelló va quedar en dotzena posició amb un total de 93,25 punts. El passat dia 1 de juny es va fer l'entrega de premis a la UIB.

LA NOSTRA ENHORABONA ALS GUANYADORS!!!!!