Coeducació

La Comissió de Coeducació promou la igualtat de gènere, la diversitat  i la sensibilització contra les violències masclistes des del centre educatiu.

Des d’un enfocament feminista treballam per trencar amb els estereotips i rols de gènere, fomentam el respecte i la valoració de la diversitat LGTBI+, reivindicam el paper de la dona en els diversos camps de la història, lluitam contra les distintes formes de violències cap a les dones i  analitzam els reptes del present per aconseguir una igualtat efectiva.  Ens acompanyes?

Durant el curs organitzam accions de sensibilització en coordinació amb l’Assemblea Feminisme a l’Escola. I esteim adscrites a Reacció, el Pacte social contra les violències masclistes del Govern de les Illes Balears.

Som Coeducació, Som Feminisme a l’escola!

17M

PER ELLES, LES QUE ENS FALTEN

Des de fa anys al nostre centre realitzam un minut de silenci quan hi ha un assassinat per violència masclista (quan una dona es assassinada per la seva parella o ex-parella).

LA DONA MISTERIOSA!  (Consulta resultats)

Per reivindicar el paper de les escriptores, poetes, artistes, filòsofes, activistes, científiques, polítiques en la història, llançam el concurs La dona misteriosa!

Cada mes s’ha de descobrir quina és la dona que s’amaga darrera les pistes que  s’alliberen setmanalment.  Guanya la classe que a final de mes hagi enviat més respostes encertades! Participau a través de la web del centre!

#ROMPLACADENA

Romp la cadena és una acció conjunta amb altres centres educatius de les illes balears per trencar la cadena dels masclismes.

Quan tenc una relació i no control a la meva parella jo…#RompLaCadena

Quan faig servir un llenguatge inclusiu amb l’alumnat jo…#RompLaCadena

I tu, com romps la cadena?