Proves Cangur 2022

El 17 de març, l’alumnat de l’institut de Santa Margalida va participar en les proves Cangur. Aquestes proves matemàtiques es realitzen simultàneament a diferents països i pretenen fomentar la passió per les matemàtiques a partir de la resolució de problemes.

Els cursos de primer i segon d’ESO varen realitzar la prova al mateix centre i els quatre alumnes que han obtingut millor puntuació han rebut un diploma i un petit premi. Són, de 1r d’ESO:

– Miguel Angel Chavero Adame
– Llorenç Riera Pastor
– Marina Seguí Galmés
– Núria Serra Perelló

De 2n d’ESO:

– Antònia Cladera Moreno
– Francesca Mas Fuster
– David Solís Denso
– Hui Yang

Enhorabona als guanyadors i guanyadores!!!

Per altra banda, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, i 1r i 2n de Batxillerat, que va voler participar en les proves Cangur ho va fer a la seu d’INCA conjuntament amb l’alumnat d’altres centres de Mallorca. A més de les proves individuals, els resultats de les quals es publicaran pròximament, l’alumnat del nostre centre després va participar en una gimcana matemàtica on competien amb els altres centres. Va ser una jornada on van gaudir molt de fer matemàtiques!!!