Visita d’AMADIBA

Divendres 16 d’abril varem realitzar una sessió informativa amb na Marian Vives en representació d’AMADIBA. Aquesta sessió anava adreçada a l’alumnat de 1er del Cicle d’ Educació Infantil. Na Marian ens va explicar tots els serveis i programes de l’entitat. Amabiba incideix específicament en persones amb diversitat funcional i especialment amb els problemes greus de conducta. Entre altres recursos varem conèixer el treball que es fa a Ca Na Marona que està ubícat a La Vila, i a on els nostres alumnes d’Atenció a Persones en Situació de Dependència realitzen part de la seva formació en centres de treball.

Visita d’APROSCOM

Dimarts 30 de març, els alumnes de  1er de GS d’Educació Indantil varen rebre la visita d’una tècnica d’APROSCOM.  Aquesta entitat és referència en el treball amb diversitat funcional a  la zona de Llevant. N’Eva técnica de l’entitat ens ha donat a conèixer les diferents característiques i objectius dels seus  programes i serveis, així com la tasca del voluntariat.